belépés∆

Crazy Love (Mat to sing suk si) (1993)

Crazy Love (Mat to sing suk si) (1993)

Crazy Love (Mat to sing suk si) (1993)

iMDB

A category III filmek máig kultikusnak számító darabjai szinte kivétel nélkül az extremitásuknak köszönhetik népszerűségüket, ám törvényszerű, hogy a „tömegtermelés” miatt bizony készült jópár közepes, illetve gyengécske alkotás is, amik az esetenként gyomorforgató, illetve perverz témák előtérbe tolása helyett másféle igényeknek próbált megfelelni. Ez utóbbiak közé tartozik a Crazy Love is, ami leginkább amiatt érdekes, mert ennek a szerepnek a kedvéért tette meg Loletta Lee azt a bizonyos „merész” lépést és vált meg a ruhadarabjaitól.

Crazy Love (Mat to sing suk si) (1993)

Az iMDB-n található kommentárok egyike felveti, hogy a történet valószínűleg egy 1977-es német szoftpornó, a Griechische Feigen áthelyezése Hongkongba. Utalás ugyan nincs rá, de a film hangulata és bárgyú története miatt simán elképzelhető, ráadásul a két film szinopszisa a színhelyeket leszámítva nagyvonalakban megegyezik. Történetünk főhősnője Jane, egy gazdag család lánya, aki Angliába készül tanulni, ám a reptéren megsajnálja a barátnőjét, aki szerelmét Hongkongban kell, hogy hagyja. Nekik adja a jegyét, ő pedig egy magányos „nyaralásra” indul a tengerpartra, ahol mindamellett, hogy időnként galibákba keveredik, néhány fura szerzettel (többek között egy, a 70-es évekből „ittragadt” hippivel) és a Férfival is találkozik.

Crazy Love (Mat to sing suk si) (1993)

A film legnagyobb hibája, hogy rettenetesen bárgyú a története és a humora is az abszolút elcsépelt, triviális pajzán humorra korlátozódik. Mindez annyit tesz, hogy a látszólag „normális” élethelyzetekbe az efféle filmek állandó szereplőjét, az álnaív és szégyenérzet nélküli lánykát helyezik bele. Így aztán derülhet (aki tud) azon, hogy a lány, miközben átöltözik a parkban, az őt néző idősödő úriembernek szívpanaszai lesznek, stb. Az egész abszolút mesterkélt és ami sokkal nagyobb baj, hogy (mint már többször is írtam) bárgyú. Mindez valószínűleg 15 évvel korábban, az Emmanuelle filmek idején Európában még érdekes lehetett, de a 90-es évek elejének extrém hongkongi filmjei között semmiképpen sem számíthatott túl nagy sikerre.

Crazy Love (Mat to sing suk si) (1993)

Hogy miért lehet érdemes mégiscsak megnézni? Erre egy erős és egy viszonylag gyenge érvet tudok felhozni. Az erős érv egyértelműen Loletta Lee, aki tökéletes eye candy erre a szerepre, amivel a rendező és az operatőr is tisztában volt, így szép hosszan és sűrűn időz el a kamera a domborulatait mutatva. A másik érv pedig az, hogy a filmet elég hamar végig lehet nézni, hiszen jópár mímelt szexjelenettel töltötték fel az amúgy sem hosszú (74 perces) játékidőt, így ezen jelenetek átugrálásával (amiknek konkrétan a sztorihoz amúgy sincs túl sok közük) az egész nagyon hamar letudható.

Hozzászólások   

#1 kisho 2007-11-30 21:03
"Az erős érv egyértelműen Loletta Lee" - egyetértek :-)
Ramiz meg úgyis a ciciket hiányolta a múltkor. :D

A hozzászólás nem engedélyezett, regisztráció és bejelentkezés szükséges.

Cikkek találomra

Shimura Takashi (1905-1982)

Shimura Takashi (1905-1982)

Shimura Takashi (志村 喬)Shimura Takashi Shimazaki Shouji néven született 1905 március 12-én egy Ikuno nevű településen. Régi szamuráj családból származott. Az egyetem elvégzése után a Július Színházban (Shichigatsu-za) kezdett színészettel foglalkozni, majd 1930-ban egy profi...

Taste of Tea (Cha no aji) (2004)

Taste of Tea (Cha no aji) (2004)

Nem mindennapi japán film egy nem mindennapi családról. Habár a filmnek története gyakorlatilag nincs, és cselekménye is alig, mégis élvezhető (amit eddig csak Aki Kaurismäki-tól és Jim Jarmusch-tól láttam). (A cselekményes és unalmas filmekben az...

Sarangni (Blossom Again) (2005)

Sarangni (Blossom Again) (2005)

 iMDB  Most írok egy ismertetőt egy általam korábban látott koreai filmről, ami nekem nagyon tetszett, jó kis film, van benne tanárnő, tizenéves diák fiú, szerelem... de vajon kik között? :D

Fire (1996)

Fire (1996)

IMDb  Deepa Mehta az indiai filmgyártás domináns szereplője. Trilógiájával, melyet alapműként tartanak a különböző kritikusok és filmesztéták, felrúgta Bollywood szabályrendszerét és olyan témákat és motívumokat jelenített meg, melyek még ma is tabunak számítanak szülőhazájában....