belépés∆

Don't Tell My Partner (Tau ching nam nui) (1997)

Don't Tell My Partner (Tau ching nam nui) (1997)


Ez a „szabványunalmas”, ám category III filmtől talán szokatlanul korrekten kivitelezett erotikus film is a „műfaj” azon alkotásai közé tartozik, amiket egy mondatos ajánlóval el lehet intézni. Vagyis bőven elég lenne róla annyit írni, hogy a női főszerepre a kettes számú japán pornólegendát, Ozawa Madoka-t szerződtette a stáb, aki itt-ott elég sokat meg is mutat magából. Persze azért a filmben rajta kívül is van egy-két megemlíteni való...
Don't Tell My Partner (Tau ching nam nui) (1997)

A sztori az erotikus filmek megszokott sémáját követi, azaz címszavakban nagyjából így lehetne összefoglalni, hogy sexual harrasment in the office, sex in the car, sexy posing, sex in the studio, sex in the shower, sex in the office, stb. Kicsit bővebben kifejtve egy tulajdonképpen korrektül kidolgozott, ám túl sok újat nem nyújtó sztorit sikerült összehoznia a forgatókönyvírónak. Adott két barát, akik egyike hatalmas nőcsábász, a másik viszont hűséges a barátnőjéhez. Ez utóbbi fickó azonban, amikor új munkaerő érkezik a gyönyörű Nancy személyében a munkahelyére, végül nagy nehezen megfogadja barátja tanácsait és félrelép. Nancy azonban nem az az ártatlan teremtés, akinek elsőre látszik, így főhősünk egyre nagyobb slamasztikába keveredik, ráadásul elég hamar felismeri, hogy mindenki ismer mindenkit...

Don't Tell My Partner (Tau ching nam nui) (1997)

A sztori tehát átlagosan unalmas és erőtlen, viszont véleményem szerint a kategóriában megszokott forgatókönyveknél valamivel színvonalasabb. Ami leginkább nem tetszett benne, az a leges legvége, ami gyakorlatilag egy az egyben olyan, mint a Donald P. Bellisario féle futószalagon gyártott tévésorozatok egyes epizódjainak lezárása. Egy röpke humoros jelenet, amin a néző vidul egy jót, aztán egy óra múlva már arra sem emlékszik, hogy mit nézett. Valami ütősebb lezárás jó lett volna, de csak ennyire futotta.

Don't Tell My Partner (Tau ching nam nui) (1997)

Aki látta a Viva Erotica-t, az biztos remekül szórakozott a Leslie Cheung által játszott filmrendező keservein és céljain. A célok egy ilyen filmben egyértelműen azok, hogy az egyébként dögunalmas szexjeleneteket különféle eszközökkel feldobják. A filmet rendező Otto Chan láthatóan igyekezett a Viva Erotica receptjét követni, azaz egyrészt minél látványosabb megvilágításokat és fényviszonyokat igyekezett teremteni, másrészt apró poénokat is próbált elsütni ezen jelenetek közben. Az előbbi jól sikerült neki, a poénok viszont túlságosan is megszokottak és triviálisak, így ezektől akár el is lehetett volna tekinteni.

Don't Tell My Partner (Tau ching nam nui) (1997)

Ez nem az a filmes műfaj, ami a lenyűgöző színészi alakításokról szól, így ezen a téren semmi kiemelkedőt nem kap a néző. A szerelmi háromszögbe bonyolódó fickót Jimmy Wong alakította, aki a 80-as években ígéretes fiatal színészként indult, aztán 4 évre eltűnt a filmvilágból és miután visszatért, már szinte csak category III filmszerepeket vállalt (kapott?). Azért valószínűleg nem panaszkodott, mert mind a feleségjelöltjét alakító Rebecca Tong (akinek talán külön pechje, hogy pont ez volt az egyetlen filmje, mert senki sem rá emlékezik belőle), mind pedig Ozawa Madoka igencsak szemrevaló teremtés. Utóbbi egyébként semmit sem beszélt kantoniul, így egy elég gagyi szinkronhangot kapott, de hát ez megszokott probléma a hongkongi filmekben.

Don't Tell My Partner (Tau ching nam nui) (1997)

Összességében a film tehát nem rossz, de kicsit unalmas, főleg azért, mert semmi extremitás nincs benne. Így aztán egyedül Ozawa Madoka miatt érdemes megnézni, minden más lényegtelen. Aki a category III filmek „háttérmunkálataira” kíváncsi, az inkább a Viva Erotica-t nézze meg, aki pedig az extremitásra vevő, annak ott van például a Daughter of Darkness.

A hozzászólás nem engedélyezett, regisztráció és bejelentkezés szükséges.

Cikkek találomra

A kobra (Snake in Eagle's Shadow) (1978)

A kobra (Snake in Eagle's Shadow) (1978)

100% kung-fu, Jackie Chan legjobb filmje. Sok harc, sok humor, kevés felesleges jelenet. Hatalmasok az edzést bemutató jelenetek, és a "vén kung-fu mester" figurája is tökéletes. Egész egyszerűen minden a helyén van! A keselyű stílusban...

Nakadai Tatsuya

Nakadai Tatsuya

Nakadai Tatsuya (仲代達矢) Nakadai Tatsuya 1932. december 13-án született Tokyo-ban, születésekor még a Motohisa utónevet kapta. Az 1950-es évek elején fedezte fel Kobayashi Masaki filmrendező, aki véletlenül betért vásárolni abba a boltba, ahol a magas,...

Closed Note (2007)

Closed Note (2007)

Vannak filmek, amiket attól függően, hogy milyen nézőpontból, hozzáállással és elvárással kezdi el megnézni valaki, teljesen más benyomásokat fog szerezni róla. Valószínűleg a legtöbb, ilyen hatást kiváltó alkotás elsősorban az emberi érzelmekre kíván fókuszálni és...

The Uchoten Hotel (2006)

The Uchoten Hotel (2006)

iMDB  Klasszikus amerikai színpadi vígjátékokat idéz Koki Mitani új filmje, az Uchoten Hotel, melyben egy luxus szálloda szilveszter estéjét kísérhetjük végig. A recept egyszerű: hozzunk össze sok lökött embert, ne hagyjuk őket magukra, szervezzük meg,...