belépés∆

Crazy Love (Mat to sing suk si) (1993)

Crazy Love (Mat to sing suk si) (1993)

Crazy Love (Mat to sing suk si) (1993)

iMDB

A category III filmek máig kultikusnak számító darabjai szinte kivétel nélkül az extremitásuknak köszönhetik népszerűségüket, ám törvényszerű, hogy a „tömegtermelés” miatt bizony készült jópár közepes, illetve gyengécske alkotás is, amik az esetenként gyomorforgató, illetve perverz témák előtérbe tolása helyett másféle igényeknek próbált megfelelni. Ez utóbbiak közé tartozik a Crazy Love is, ami leginkább amiatt érdekes, mert ennek a szerepnek a kedvéért tette meg Loletta Lee azt a bizonyos „merész” lépést és vált meg a ruhadarabjaitól.

Crazy Love (Mat to sing suk si) (1993)

Az iMDB-n található kommentárok egyike felveti, hogy a történet valószínűleg egy 1977-es német szoftpornó, a Griechische Feigen áthelyezése Hongkongba. Utalás ugyan nincs rá, de a film hangulata és bárgyú története miatt simán elképzelhető, ráadásul a két film szinopszisa a színhelyeket leszámítva nagyvonalakban megegyezik. Történetünk főhősnője Jane, egy gazdag család lánya, aki Angliába készül tanulni, ám a reptéren megsajnálja a barátnőjét, aki szerelmét Hongkongban kell, hogy hagyja. Nekik adja a jegyét, ő pedig egy magányos „nyaralásra” indul a tengerpartra, ahol mindamellett, hogy időnként galibákba keveredik, néhány fura szerzettel (többek között egy, a 70-es évekből „ittragadt” hippivel) és a Férfival is találkozik.

Crazy Love (Mat to sing suk si) (1993)

A film legnagyobb hibája, hogy rettenetesen bárgyú a története és a humora is az abszolút elcsépelt, triviális pajzán humorra korlátozódik. Mindez annyit tesz, hogy a látszólag „normális” élethelyzetekbe az efféle filmek állandó szereplőjét, az álnaív és szégyenérzet nélküli lánykát helyezik bele. Így aztán derülhet (aki tud) azon, hogy a lány, miközben átöltözik a parkban, az őt néző idősödő úriembernek szívpanaszai lesznek, stb. Az egész abszolút mesterkélt és ami sokkal nagyobb baj, hogy (mint már többször is írtam) bárgyú. Mindez valószínűleg 15 évvel korábban, az Emmanuelle filmek idején Európában még érdekes lehetett, de a 90-es évek elejének extrém hongkongi filmjei között semmiképpen sem számíthatott túl nagy sikerre.

Crazy Love (Mat to sing suk si) (1993)

Hogy miért lehet érdemes mégiscsak megnézni? Erre egy erős és egy viszonylag gyenge érvet tudok felhozni. Az erős érv egyértelműen Loletta Lee, aki tökéletes eye candy erre a szerepre, amivel a rendező és az operatőr is tisztában volt, így szép hosszan és sűrűn időz el a kamera a domborulatait mutatva. A másik érv pedig az, hogy a filmet elég hamar végig lehet nézni, hiszen jópár mímelt szexjelenettel töltötték fel az amúgy sem hosszú (74 perces) játékidőt, így ezen jelenetek átugrálásával (amiknek konkrétan a sztorihoz amúgy sincs túl sok közük) az egész nagyon hamar letudható.

Hozzászólások   

#1 kisho 2007-11-30 21:03
"Az erős érv egyértelműen Loletta Lee" - egyetértek :-)
Ramiz meg úgyis a ciciket hiányolta a múltkor. :D

A hozzászólás nem engedélyezett, regisztráció és bejelentkezés szükséges.

Cikkek találomra

Nemuri Kyoshiro 8 - The Sword That Saved Edo (Burai-ken) (1966)

Nemuri Kyoshiro 8 - The Sword That Saved Edo (Burai-ken) (1966)

 IMDb   Főszereplők: Ichikawa Raizo; Amachi Shigeru; Fujimura ShikoRendezte: Misumi Kenji(1966, 79 perc)A siker csalfa nőszemély. Megszédíti az embert, újabb táncba hívja, de közben alaposan rátapos a bütykére az elcsábulónak. Így járt a DAIEI, amikor a...

2 Young (Jo sok)

2 Young (Jo sok)

 IMDbKa Fu egy szegény családban nőtt fel, ami egy dologban volt csak gazdag, szeretetben. Natalie egy gazdag ügyvéd lányaként nő fel nagy luxusban, szülei mindent megadnak neki, de nagyon sokszor vannak távol, ráadásul igen szigorúak,...

Mr. Tadano's Secret Mission: From Japan with Love (Tokumei kakari…

Mr. Tadano's Secret Mission: From Japan with Love (Tokumei kakarichou Tadano Hitoshi: Saigo no gekijouban) (2008)

Tadano úr, avagy a hozott anyagból összegyúrt tévés szuperhős

Zatoichi and the Doomed Man (Zatoichi sakate giri) (1965)

Zatoichi and the Doomed Man (Zatoichi sakate giri) (1965)

    A DAIEI stúdió szorgalmasan folytatta a kilencedik résszel elkezdett útkeresést. A gyerekek fokozottabb szerepeltetését bizonyára vakvágánynak találták. Érthető módon, hiszen azért minden új epizódban hullottak a gonoszak.