Hírek:

Ha kérdésed van, azt a fórumon tedd fel, emailt, privát üzenetet csak akkor írj az adminoknak, ha a fórummal van probléma!
A félreértések elkerülése végett: mi is csak azokat a feliratokat ismerjük, amik kint vannak a főoldalon, ilyen témával foglalkozó kérdésekre ezért nem válaszolunk és nem nagyképűségből.

 

Szerző Téma: Kínai filmek  (Megtekintve 42901 alkalommal)

  • *
  • Karma: 82
2006. December 18. 17:16, Hétfő
Tévedtem. A DVD gyakorlatilag aviból van visszaépítve, van előtte egy minősíthetelen menü, szaggató hanggal, ráadásul elrontották a kikódolást, a szélesvásznat kinyújtották 4:3-as arányra. Sebaj, minden szereplő fogyókúrázott egy kicsit. Legközelebb próbálok én is inkább önmérsékletet tanusítani. A film sem volt egyébként túl nagy szám...

Mert így nem tudtál az apróságokra figyelni, bosszantott a gagyi screener. :) Túl hamar akarsz hozzájutni a friss filmekhez.  :-D Majd a jó kis (valószínűleg) ESPiSE rip-ben másképp fog mutatni. Vagy nem...  :)

  • No avatar
  • *
  • Karma: 76
2006. December 18. 17:58, Hétfő
Tévedtem. A DVD gyakorlatilag aviból van visszaépítve, van előtte egy minősíthetelen menü, szaggató hanggal, ráadásul elrontották a kikódolást, a szélesvásznat kinyújtották 4:3-as arányra. Sebaj, minden szereplő fogyókúrázott egy kicsit. Legközelebb próbálok én is inkább önmérsékletet tanusítani. A film sem volt egyébként túl nagy szám...

Mert így nem tudtál az apróságokra figyelni, bosszantott a gagyi screener. :)

Van benne igazság, bár az eleje jól indult a filmnek és ott el tudtam felejteni az elnyújtott figurákat. Aztán leült az egész, és hiába állítottam be a TV-n az aspect ratio-t, nem segített...

Miért fogalakoznak ilyennel az embereK? Ha avi minőségre van szükségem, akkor megszerzem azt. Nem attól DVD a DVD, mert van rajta menü  :ideg:   :-D

  • *
  • Karma: 82
2006. December 18. 22:19, Hétfő
Tévedtem. A DVD gyakorlatilag aviból van visszaépítve, van előtte egy minősíthetelen menü, szaggató hanggal, ráadásul elrontották a kikódolást, a szélesvásznat kinyújtották 4:3-as arányra. Sebaj, minden szereplő fogyókúrázott egy kicsit. Legközelebb próbálok én is inkább önmérsékletet tanusítani. A film sem volt egyébként túl nagy szám...

Mert így nem tudtál az apróságokra figyelni, bosszantott a gagyi screener. :)

Van benne igazság, bár az eleje jól indult a filmnek és ott el tudtam felejteni az elnyújtott figurákat. Aztán leült az egész, és hiába állítottam be a TV-n az aspect ratio-t, nem segített...

Miért fogalakoznak ilyennel az embereK? Ha avi minőségre van szükségem, akkor megszerzem azt. Nem attól DVD a DVD, mert van rajta menü  :ideg:   :-D

Miért foglalkoznak ilyennel? :) Hát hogy büszkélkedhessenek azzal, hogy ők tették ki elsőnek a netre az adott film "DVD-jét", meg a sok nagy warezos utána verhesse a mellét, hogy neki megvan a DVD, pedig még ki se adták... :) Egy rakat ilyen embert ismertem személyesen is (mármint a letöltős változatot), bár ők a legújabb, legfrissebb amerikai csodákra utaztak... :-D

  • Karma: 36
2006. December 19. 10:04, Kedd
Tévedtem. A DVD gyakorlatilag aviból van visszaépítve, van előtte egy minősíthetelen menü, szaggató hanggal, ráadásul elrontották a kikódolást, a szélesvásznat kinyújtották 4:3-as arányra. Sebaj, minden szereplő fogyókúrázott egy kicsit. Legközelebb próbálok én is inkább önmérsékletet tanusítani. A film sem volt egyébként túl nagy szám...

Mert így nem tudtál az apróságokra figyelni, bosszantott a gagyi screener. :)

Van benne igazság, bár az eleje jól indult a filmnek és ott el tudtam felejteni az elnyújtott figurákat. Aztán leült az egész, és hiába állítottam be a TV-n az aspect ratio-t, nem segített...

Miért fogalakoznak ilyennel az embereK? Ha avi minőségre van szükségem, akkor megszerzem azt. Nem attól DVD a DVD, mert van rajta menü  :ideg:   :-D

Miért foglalkoznak ilyennel? :) Hát hogy büszkélkedhessenek azzal, hogy ők tették ki elsőnek a netre az adott film "DVD-jét", meg a sok nagy warezos utána verhesse a mellét, hogy neki megvan a DVD, pedig még ki se adták... :) Egy rakat ilyen embert ismertem személyesen is (mármint a letöltős változatot), bár ők a legújabb, legfrissebb amerikai csodákra utaztak... :-D

Szerintem itt a pénz is szerepet játsszik. Így el lehet adni a cuccot valami szar fénymásolt borítóval a fekete piacon.

  • No avatar
  • *
  • Karma: 76
2006. December 19. 14:48, Kedd
Tévedtem. A DVD gyakorlatilag aviból van visszaépítve, van előtte egy minősíthetelen menü, szaggató hanggal, ráadásul elrontották a kikódolást, a szélesvásznat kinyújtották 4:3-as arányra. Sebaj, minden szereplő fogyókúrázott egy kicsit. Legközelebb próbálok én is inkább önmérsékletet tanusítani. A film sem volt egyébként túl nagy szám...

Mert így nem tudtál az apróságokra figyelni, bosszantott a gagyi screener. :)

Van benne igazság, bár az eleje jól indult a filmnek és ott el tudtam felejteni az elnyújtott figurákat. Aztán leült az egész, és hiába állítottam be a TV-n az aspect ratio-t, nem segített...

Miért fogalakoznak ilyennel az embereK? Ha avi minőségre van szükségem, akkor megszerzem azt. Nem attól DVD a DVD, mert van rajta menü  :ideg:   :-D

Miért foglalkoznak ilyennel? :) Hát hogy büszkélkedhessenek azzal, hogy ők tették ki elsőnek a netre az adott film "DVD-jét", meg a sok nagy warezos utána verhesse a mellét, hogy neki megvan a DVD, pedig még ki se adták... :) Egy rakat ilyen embert ismertem személyesen is (mármint a letöltős változatot), bár ők a legújabb, legfrissebb amerikai csodákra utaztak... :-D

Szerintem itt a pénz is szerepet játsszik. Így el lehet adni a cuccot valami szar fénymásolt borítóval a fekete piacon.

Csak akkor nem értem, miért pakolják fel egy igényes trackerre :roll:

Más: Curse of the Golden Flower poster - Gong Li itt is :godzilla: :


  • Karma: 36
2006. December 23. 12:36, Szombat
Géczi Zoltán összegzése az idei évről a filmhu-n:

Az év direkt fesztiválversenyekre idomított szuperprodukciója, a Feng Xiaogang által dirigált, Zhang Ziyi és Daniel Wu főszereplésével forgatott The Banquet gyakorlatilag nézhetetlen giccshalom, brutális csiricsáré-overdose. A nagy költségvetésű The Promise (rendezte: Chen Kaige) nemkülönben visszataszító, üres pózőrködés, Zhang Yimou új munkája, a Course of the Golden Flower pedig már az előzetesek alapján is parasztbarokk CGI-szörnynek tetszik, az alkotók le sem tagadhatnák, mi volt a koncepció. No már most észre kellene venni, hogy ez az iskola – melyet a Tigris és Sárkány, vagy a Hős kezdett meg -- nem folytatható tovább, nem lehet büntetlenül hajtani a látványra, fokozni a fokozhatatlant. Másfelől Zhang Ziyin kívül is akadhat még színésznő abban a tágas országban, tessék már szépen keresni egy új üdvöskét, mert a szánt szándékkal nemzetközi áruvédjeggyé tett kisasszony – kit öt évvel ezelőtt még olyannyira kedveltem – mára kíméletlenül elhasználódott. Könyörgöm, csináljanak valamit, ne használjanak LSD-t, fűzzenek a kamerákba fekete-fehér nyersanyagot, írjanak jó szkripteket, ne akarják direkt a nyugati fesztiválpiacra pozícionálni a filmeket, mert még egy ilyen év, és a műfaj egészére megvetéssel vegyes gyűlölettel kell tekintenem.

Vélemények?

  • *
  • Karma: 82
2006. December 23. 13:54, Szombat
Géczi Zoltán összegzése az idei évről a filmhu-n:

Az év direkt fesztiválversenyekre idomított szuperprodukciója, a Feng Xiaogang által dirigált, Zhang Ziyi és Daniel Wu főszereplésével forgatott The Banquet gyakorlatilag nézhetetlen giccshalom, brutális csiricsáré-overdose. A nagy költségvetésű The Promise (rendezte: Chen Kaige) nemkülönben visszataszító, üres pózőrködés, Zhang Yimou új munkája, a Course of the Golden Flower pedig már az előzetesek alapján is parasztbarokk CGI-szörnynek tetszik, az alkotók le sem tagadhatnák, mi volt a koncepció. No már most észre kellene venni, hogy ez az iskola – melyet a Tigris és Sárkány, vagy a Hős kezdett meg -- nem folytatható tovább, nem lehet büntetlenül hajtani a látványra, fokozni a fokozhatatlant. Másfelől Zhang Ziyin kívül is akadhat még színésznő abban a tágas országban, tessék már szépen keresni egy új üdvöskét, mert a szánt szándékkal nemzetközi áruvédjeggyé tett kisasszony – kit öt évvel ezelőtt még olyannyira kedveltem – mára kíméletlenül elhasználódott. Könyörgöm, csináljanak valamit, ne használjanak LSD-t, fűzzenek a kamerákba fekete-fehér nyersanyagot, írjanak jó szkripteket, ne akarják direkt a nyugati fesztiválpiacra pozícionálni a filmeket, mert még egy ilyen év, és a műfaj egészére megvetéssel vegyes gyűlölettel kell tekintenem.

Vélemények?

Tény és való, hogy sem a The promise, sem a The banquet nem tetszett annyira, mint a régebbi nagyköltségvetésű wuxia filmek. Valamit majd úgyis ki fognak találni, amivel megújítják ezt az egészet. Az meg, hogy ez a muki mire és kire tekint gyűlölettel, az az ő baja...  :-D

2006. December 23. 14:16, Szombat
nincs véleményem, mert egyiket sem láttam. <:) :-D

  • No avatar
  • *
  • Karma: 76
2006. December 24. 09:53, Vasárnap
Géczi Zoltán összegzése az idei évről a filmhu-n:

Az év direkt fesztiválversenyekre idomított szuperprodukciója, a Feng Xiaogang által dirigált, Zhang Ziyi és Daniel Wu főszereplésével forgatott The Banquet gyakorlatilag nézhetetlen giccshalom, brutális csiricsáré-overdose. A nagy költségvetésű The Promise (rendezte: Chen Kaige) nemkülönben visszataszító, üres pózőrködés, Zhang Yimou új munkája, a Course of the Golden Flower pedig már az előzetesek alapján is parasztbarokk CGI-szörnynek tetszik, az alkotók le sem tagadhatnák, mi volt a koncepció. No már most észre kellene venni, hogy ez az iskola – melyet a Tigris és Sárkány, vagy a Hős kezdett meg -- nem folytatható tovább, nem lehet büntetlenül hajtani a látványra, fokozni a fokozhatatlant. Másfelől Zhang Ziyin kívül is akadhat még színésznő abban a tágas országban, tessék már szépen keresni egy új üdvöskét, mert a szánt szándékkal nemzetközi áruvédjeggyé tett kisasszony – kit öt évvel ezelőtt még olyannyira kedveltem – mára kíméletlenül elhasználódott. Könyörgöm, csináljanak valamit, ne használjanak LSD-t, fűzzenek a kamerákba fekete-fehér nyersanyagot, írjanak jó szkripteket, ne akarják direkt a nyugati fesztiválpiacra pozícionálni a filmeket, mert még egy ilyen év, és a műfaj egészére megvetéssel vegyes gyűlölettel kell tekintenem.

Vélemények?

Van benne igazság, de kicsit túlzásokba esik... Meg miért pont a T&S-től és a Hőstől eredezteti a műfajt? Ez voltaképpen mindent elárul az ebben való jártasságáról. A Bride with White Hairről nem hallott például? Vagy a Fire Dragonről? Ilyen minimális tudással ilyen kritikát írni némileg elhamarkodott, úgy mint az még ki sem jött Curse of the Golden Flowerről is. Ott pl. még csak eszembe sem jutott a CG. Nem jutottam túl Gong Li dekoltázsán :P

  • Karma: 36
2006. December 24. 14:54, Vasárnap
Géczi Zoltán összegzése az idei évről a filmhu-n:

Az év direkt fesztiválversenyekre idomított szuperprodukciója, a Feng Xiaogang által dirigált, Zhang Ziyi és Daniel Wu főszereplésével forgatott The Banquet gyakorlatilag nézhetetlen giccshalom, brutális csiricsáré-overdose. A nagy költségvetésű The Promise (rendezte: Chen Kaige) nemkülönben visszataszító, üres pózőrködés, Zhang Yimou új munkája, a Course of the Golden Flower pedig már az előzetesek alapján is parasztbarokk CGI-szörnynek tetszik, az alkotók le sem tagadhatnák, mi volt a koncepció. No már most észre kellene venni, hogy ez az iskola – melyet a Tigris és Sárkány, vagy a Hős kezdett meg -- nem folytatható tovább, nem lehet büntetlenül hajtani a látványra, fokozni a fokozhatatlant. Másfelől Zhang Ziyin kívül is akadhat még színésznő abban a tágas országban, tessék már szépen keresni egy új üdvöskét, mert a szánt szándékkal nemzetközi áruvédjeggyé tett kisasszony – kit öt évvel ezelőtt még olyannyira kedveltem – mára kíméletlenül elhasználódott. Könyörgöm, csináljanak valamit, ne használjanak LSD-t, fűzzenek a kamerákba fekete-fehér nyersanyagot, írjanak jó szkripteket, ne akarják direkt a nyugati fesztiválpiacra pozícionálni a filmeket, mert még egy ilyen év, és a műfaj egészére megvetéssel vegyes gyűlölettel kell tekintenem.

Vélemények?

Van benne igazság, de kicsit túlzásokba esik... Meg miért pont a T&S-től és a Hőstől eredezteti a műfajt? Ez voltaképpen mindent elárul az ebben való jártasságáról. A Bride with White Hairről nem hallott például? Vagy a Fire Dragonről? Ilyen minimális tudással ilyen kritikát írni némileg elhamarkodott, úgy mint az még ki sem jött Curse of the Golden Flowerről is. Ott pl. még csak eszembe sem jutott a CG. Nem jutottam túl Gong Li dekoltázsán :P

Na, azért Géczi eléggé ért hozzá.... Írd be a nevét a filmvilág.hu keresőjébe, nem 1 jó cikket írt már. Pl.: a Thai mozi

Amúgy itt nem is igazán a konkrét filmekről van szó, hanem a trendről. Ami viszont egyértelmű. Nekem pl. a Promise összességében tetszett, de abban is olyan mennyiségű CGI van, hogy már  émelygett a gyomrom a csili-vili, színes műanyag látványtól.

  • No avatar
  • *
  • Karma: 76
2006. December 25. 15:06, Hétfő
Géczi Zoltán összegzése az idei évről a filmhu-n:

Az év direkt fesztiválversenyekre idomított szuperprodukciója, a Feng Xiaogang által dirigált, Zhang Ziyi és Daniel Wu főszereplésével forgatott The Banquet gyakorlatilag nézhetetlen giccshalom, brutális csiricsáré-overdose. A nagy költségvetésű The Promise (rendezte: Chen Kaige) nemkülönben visszataszító, üres pózőrködés, Zhang Yimou új munkája, a Course of the Golden Flower pedig már az előzetesek alapján is parasztbarokk CGI-szörnynek tetszik, az alkotók le sem tagadhatnák, mi volt a koncepció. No már most észre kellene venni, hogy ez az iskola – melyet a Tigris és Sárkány, vagy a Hős kezdett meg -- nem folytatható tovább, nem lehet büntetlenül hajtani a látványra, fokozni a fokozhatatlant. Másfelől Zhang Ziyin kívül is akadhat még színésznő abban a tágas országban, tessék már szépen keresni egy új üdvöskét, mert a szánt szándékkal nemzetközi áruvédjeggyé tett kisasszony – kit öt évvel ezelőtt még olyannyira kedveltem – mára kíméletlenül elhasználódott. Könyörgöm, csináljanak valamit, ne használjanak LSD-t, fűzzenek a kamerákba fekete-fehér nyersanyagot, írjanak jó szkripteket, ne akarják direkt a nyugati fesztiválpiacra pozícionálni a filmeket, mert még egy ilyen év, és a műfaj egészére megvetéssel vegyes gyűlölettel kell tekintenem.

Vélemények?

Van benne igazság, de kicsit túlzásokba esik... Meg miért pont a T&S-től és a Hőstől eredezteti a műfajt? Ez voltaképpen mindent elárul az ebben való jártasságáról. A Bride with White Hairről nem hallott például? Vagy a Fire Dragonről? Ilyen minimális tudással ilyen kritikát írni némileg elhamarkodott, úgy mint az még ki sem jött Curse of the Golden Flowerről is. Ott pl. még csak eszembe sem jutott a CG. Nem jutottam túl Gong Li dekoltázsán :P

Na, azért Géczi eléggé ért hozzá.... Írd be a nevét a filmvilág.hu keresőjébe, nem 1 jó cikket írt már. Pl.: a Thai mozi

Amúgy itt nem is igazán a konkrét filmekről van szó, hanem a trendről. Ami viszont egyértelmű. Nekem pl. a Promise összességében tetszett, de abban is olyan mennyiségű CGI van, hogy már  émelygett a gyomrom a csili-vili, színes műanyag látványtól.

Azért mert hatásosan fogalmaz, nem biztos, hogy ért hozzá. "...csiricsáré overdose..." igen, ebben igaza van, de az isten szerelmére, ez nem most lett trend (ráadásul ezt írja: "...a műfaj egészére megvetéssel kell tekintenem..." - hát tegye)! Hongkongban meg Kínában ezt nyomják már régóta! Azért, mert a Hős óta jönnek be ezek Európába, attól még nem az a kezdet. Mutasson már egy olyan wuxiát, amire vágyik! Még Wong Kar-wai Ashes of Timeja is csiricsáré ilyen téren, de sorolhatnánk az eredeti Zu harcosaitól az újig, vagy a már említett Bride with White Hair-t, mind ilyen, pedig ezek szvsz inkább alapművek e műfajban. Sok bennük a vizuális effekt. A Hős meg a Tigris és Sárkány kiugró alkotások, nem általános érvényűek. Szóvel szerintem egy kicsit mellélőtt, és némileg öntelt is, ami abból is kitűnik, hogy már előre véleményt alkot.

  • Karma: 36
2006. December 25. 15:33, Hétfő
Géczi Zoltán összegzése az idei évről a filmhu-n:

Az év direkt fesztiválversenyekre idomított szuperprodukciója, a Feng Xiaogang által dirigált, Zhang Ziyi és Daniel Wu főszereplésével forgatott The Banquet gyakorlatilag nézhetetlen giccshalom, brutális csiricsáré-overdose. A nagy költségvetésű The Promise (rendezte: Chen Kaige) nemkülönben visszataszító, üres pózőrködés, Zhang Yimou új munkája, a Course of the Golden Flower pedig már az előzetesek alapján is parasztbarokk CGI-szörnynek tetszik, az alkotók le sem tagadhatnák, mi volt a koncepció. No már most észre kellene venni, hogy ez az iskola – melyet a Tigris és Sárkány, vagy a Hős kezdett meg -- nem folytatható tovább, nem lehet büntetlenül hajtani a látványra, fokozni a fokozhatatlant. Másfelől Zhang Ziyin kívül is akadhat még színésznő abban a tágas országban, tessék már szépen keresni egy új üdvöskét, mert a szánt szándékkal nemzetközi áruvédjeggyé tett kisasszony – kit öt évvel ezelőtt még olyannyira kedveltem – mára kíméletlenül elhasználódott. Könyörgöm, csináljanak valamit, ne használjanak LSD-t, fűzzenek a kamerákba fekete-fehér nyersanyagot, írjanak jó szkripteket, ne akarják direkt a nyugati fesztiválpiacra pozícionálni a filmeket, mert még egy ilyen év, és a műfaj egészére megvetéssel vegyes gyűlölettel kell tekintenem.

Vélemények?

Van benne igazság, de kicsit túlzásokba esik... Meg miért pont a T&S-től és a Hőstől eredezteti a műfajt? Ez voltaképpen mindent elárul az ebben való jártasságáról. A Bride with White Hairről nem hallott például? Vagy a Fire Dragonről? Ilyen minimális tudással ilyen kritikát írni némileg elhamarkodott, úgy mint az még ki sem jött Curse of the Golden Flowerről is. Ott pl. még csak eszembe sem jutott a CG. Nem jutottam túl Gong Li dekoltázsán :P

Na, azért Géczi eléggé ért hozzá.... Írd be a nevét a filmvilág.hu keresőjébe, nem 1 jó cikket írt már. Pl.: a Thai mozi

Amúgy itt nem is igazán a konkrét filmekről van szó, hanem a trendről. Ami viszont egyértelmű. Nekem pl. a Promise összességében tetszett, de abban is olyan mennyiségű CGI van, hogy már  émelygett a gyomrom a csili-vili, színes műanyag látványtól.

Azért mert hatásosan fogalmaz, nem biztos, hogy ért hozzá. "...csiricsáré overdose..." igen, ebben igaza van, de az isten szerelmére, ez nem most lett trend (ráadásul ezt írja: "...a műfaj egészére megvetéssel kell tekintenem..." - hát tegye)! Hongkongban meg Kínában ezt nyomják már régóta! Azért, mert a Hős óta jönnek be ezek Európába, attól még nem az a kezdet. Mutasson már egy olyan wuxiát, amire vágyik! Még Wong Kar-wai Ashes of Timeja is csiricsáré ilyen téren, de sorolhatnánk az eredeti Zu harcosaitól az újig, vagy a már említett Bride with White Hair-t, mind ilyen, pedig ezek szvsz inkább alapművek e műfajban. Sok bennük a vizuális effekt. A Hős meg a Tigris és Sárkány kiugró alkotások, nem általános érvényűek. Szóvel szerintem egy kicsit mellélőtt, és némileg öntelt is, ami abból is kitűnik, hogy már előre véleményt alkot.

A túlcsorduló vizualitás valóban nem most lett trend, viszont a CGI túlzott használata igen. Merthogy az Ashes of Time idején még nem is igen volt meg ez a technika... A Hős és a Tigris és Sárkány azért fontos fordulópontok, mert akkortól kezdve lett nyugaton is elfogadott a látványos-kosztümös műfaj. Ami nem baj, de az már (nekem) igen, ha direkt külföldre dolgoznak a filmesek, a nyugati ízlést kiszolgálandó.

  • *
  • Karma: 82
2006. December 25. 21:31, Hétfő
A túlcsorduló vizualitás valóban nem most lett trend, viszont a CGI túlzott használata igen. Merthogy az Ashes of Time idején még nem is igen volt meg ez a technika... A Hős és a Tigris és Sárkány azért fontos fordulópontok, mert akkortól kezdve lett nyugaton is elfogadott a látványos-kosztümös műfaj. Ami nem baj, de az már (nekem) igen, ha direkt külföldre dolgoznak a filmesek, a nyugati ízlést kiszolgálandó.

Ezen felesleges rágódni. Ha majd az újabbkeletű filmek nem fognak sikert aratni, majd mást fognak készíteni. Másrészt azért, mert készült kábé 6-7 ilyen nagyköltségvetésű wuxia az elmúlt pár évben, ezt én nem nevezném trendnek... :) A CGI használatát viszont én sem szeretem, de sajnos egyre inkább elfogadottá válik mindenhol.

  • No avatar
  • *
  • Karma: 76
2006. December 26. 18:50, Kedd
A túlcsorduló vizualitás valóban nem most lett trend, viszont a CGI túlzott használata igen. Merthogy az Ashes of Time idején még nem is igen volt meg ez a technika... A Hős és a Tigris és Sárkány azért fontos fordulópontok, mert akkortól kezdve lett nyugaton is elfogadott a látványos-kosztümös műfaj. Ami nem baj, de az már (nekem) igen, ha direkt külföldre dolgoznak a filmesek, a nyugati ízlést kiszolgálandó.

Ezen felesleges rágódni. Ha majd az újabbkeletű filmek nem fognak sikert aratni, majd mást fognak készíteni. Másrészt azért, mert készült kábé 6-7 ilyen nagyköltségvetésű wuxia az elmúlt pár évben, ezt én nem nevezném trendnek... :) A CGI használatát viszont én sem szeretem, de sajnos egyre inkább elfogadottá válik mindenhol.

Ez igaz, és ráadásul az ázsiai filmekben általában igen rossz minőségű az animáció. A Battle of Witsben pl. pont úgy néztek ki a seregek, mint egy újabb Total War részben, eg közepes teljesítményű gépen.

 :off: Visszaolvastam, és ha egy kicsit nyersen fogalmaztam, akkor mea culpa. Ez a karácsonyi stressz teszi biztosan  :-D

  • Karma: 36
2006. December 27. 01:07, Szerda
A túlcsorduló vizualitás valóban nem most lett trend, viszont a CGI túlzott használata igen. Merthogy az Ashes of Time idején még nem is igen volt meg ez a technika... A Hős és a Tigris és Sárkány azért fontos fordulópontok, mert akkortól kezdve lett nyugaton is elfogadott a látványos-kosztümös műfaj. Ami nem baj, de az már (nekem) igen, ha direkt külföldre dolgoznak a filmesek, a nyugati ízlést kiszolgálandó.

Ezen felesleges rágódni. Ha majd az újabbkeletű filmek nem fognak sikert aratni, majd mást fognak készíteni. Másrészt azért, mert készült kábé 6-7 ilyen nagyköltségvetésű wuxia az elmúlt pár évben, ezt én nem nevezném trendnek... :) A CGI használatát viszont én sem szeretem, de sajnos egyre inkább elfogadottá válik mindenhol.

Ez igaz, és ráadásul az ázsiai filmekben általában igen rossz minőségű az animáció. A Battle of Witsben pl. pont úgy néztek ki a seregek, mint egy újabb Total War részben, eg közepes teljesítményű gépen.

 :off: Visszaolvastam, és ha egy kicsit nyersen fogalmaztam, akkor mea culpa. Ez a karácsonyi stressz teszi biztosan  :-D

Ugyan.... :smoke: