The Taking of Tiger Mountain (Zhi qu weihu shan) (2014)
Tsui Hark rendezőként, színészként és producerként egyaránt ismert. Miután a gyakorlata megvolt, a művei többnyire sikeresnek bizonyultak, Kínában úgy gondolták, alkalmas egy történelmi alapokon nyugvó kalandfilm levezénylésére, annak ellenére, hogy többségében nem a hazai piacra dolgozott.
Silent Witness (Quan Min Mu Ji) (2013)
Az egyre nyitottabbá váló világ Kínába is "begyűrűzik", illetve onnan is kikerülnek ma már apró kis titkok, ezért mondáik és híres történelmi eseményeik feldolgozása mellett szép számban fellelhetők filmjeik között a sztártémák. Ezekre pedig a film világában bőven akad vevő.
Reign of Assassins (Jianyu) (2010)
A korábban főképp íróként tevékenykedő kínai Chao-Bin Su (John Woo közreműködésével készült) kacifántos kosztümös filmje úgy rántja egymásra a wuxia, a melodráma és a románc zsánerelemeit, hogy a megszokott panelekből való építkezés és az olykor körülményes információadagolás ellenére képes meglepő fordulatokat felmutatni, és érzelmi súlyt adni látványos akciójeleneteinek.
Back to 1942 (Yi Jiu Si Er) (2012)
Szívesen nézek történelmi filmeket, ráadásul a fenti alkotás, - a statisztikák szerint, - nem csak a szakmának, hanem a közönségnek is tetszett, ezért várakozással telve ültem le a fotelba.
A film a kínai Henan tartományban, az 1942-ben pusztító éhínség idején játszódik, és több síkon halad.
Little Big Soldier (Da Bing Xiao Jiang) (2010)
Pont olyan, mint egy tipikus Jackie Chan film.